- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
κανε μια δυναμομετρηση στο αμαξι σου λιγο πριν αλλαξεις λαδια και μια λιγο μετα και συγκρινε τα νουμερα μετα το τριτο πατημα... :shades:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Πριν τo Eos είχα ενα astra g edition αγορασμένο το 2000. Ο κατασκευαστής έλεγε όχι συνθετικό λάδι και αλλαγές κάθε 5.000. χλμ. Το 2002 αλλάζει το manual και λέει οι αλλαγές κάθε 15.000 χλμ, στο ίδιο μοντέλο ίδιο κινητήρα, ίδια όλα.
Μπορείς να μου το εξηγήσεις γιατί συνέβη αυτο?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Φίλε Σάκη εγώ θα σου κάνω την εξής ερώτηση και θέλω μια καλή απάντηση.
Πριν τo Eos είχα ενα astra g edition αγορασμένο το 2000. Ο κατασκευαστής έλεγε όχι συνθετικό λάδι και αλλαγές κάθε 5.000. χλμ. Το 2002 αλλάζει το manual και λέει οι αλλαγές κάθε 15.000 χλμ, στο ίδιο μοντέλο ίδιο κινητήρα, ίδια όλα.
Μπορείς να μου το εξηγήσεις γιατί συνέβη αυτο?
Να αναφέρω εδώ πως εγώ είχα το astra g sport 2003 και όντως το manual είχε αλλάξει καθότι ο κολλητός μου είχε το ίδιο αυτοκίνητο αλλά μοντέλο 2001...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δεν έχω ασχοληθεί με Opel ποτέ...
Μάγος δεν είμαι...
Αλλά μόνο αυτοί ξέρουν αν έχει κάτι αλλάξει στη μηχανή τους... πάντως το "ίδια όλα" μετά από 2 model year μου κάνει εντύπωση και δύσκολα ισχύει...
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Να ξεκαθαρίσω επίσης οτι προσωπικά δεν έχω και δεν μπορώ να έχω με κανέναν, πόσο μάλλον μαζί σου που ούτε καν σε γνωρίζω.
....και επι του θέματος τώρα.....μια καλή απάντηση θα ήταν θέματα marketing ας πούμε.....δε θα μπορούσε η opel να μείνει σε χρονοβόρες και κοστοβόρες συντηρήσεις στον κινητήρα, όταν οι άλλες εταιρείες είχαν ήδη promoταρει και είχαν ενσωματώσει στο ενεργητικό τους μακράς διάρκειας διαστήματα service. Ισως κάτι τέτοιο να συμβαίνει και με την VW και με όλες τις άλλες εταιρείες. Παρόλα ταύτα για να μιλήσουμε και ποιο τεχνικά, το λάδι καλό είναι να ανανεώνεται πριν το προβλεπόμενο του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής δε γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο εσύ, εγώ, φέρεσαι στο αυτοκίνητο και έχει εκδώσει μια γενική οδηγία.
Φιλικά πάντα και δίχως ίχνος ειρωνείας τα λεγόμενα μου.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Νομίζω ότι κάποιοι έχουν πάρει το θέμα προσωπικά και ότι εγώ είμαι ο παντογνώστης της αυτοκινητοβιομηχανιάς....
Δεν έχω ασχοληθεί με Opel ποτέ...
Μάγος δεν είμαι...
Αλλά μόνο αυτοί ξέρουν αν έχει κάτι αλλάξει στη μηχανή τους... πάντως το "ίδια όλα" μετά από 2 model year μου κάνει εντύπωση και δύσκολα ισχύει...
το ίδια όλα πήγαινε στον τύπο του κινητήρα ο οποίος ήταν ο περίφημος z14xe με τα 90 αλογάκια όταν o 1400αρης του golf IV έβγαζε 75.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Ναι γενικότερα οδηγάω πολύ νορμάλ, αφού έχει άφθονη ροπή και τραβάει αμέσως...σπάνια το σκίζω, το έχω πάει και 230km/h μία φορά, Αλεξανδρούπολη - Κομοτηνή σε 15min περίπου...και επίσης το κάνω και λίγα χιλιόμετρα συνολικά... όσο για την απόλυτη ιπποδύναμη δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ πραγματικά...(αλλιώς θα έπαιρνα κανένα Gti, R ή S3 που μου αρέσουν πολύ!!!!)
τη δυναμομετρηση δεν την ανεφερα για την ''απολυτη δυναμη''οπως το ειπες,αλλα για το απο που πηγαζει η περισσοτερη δυναμη... σκεψου ενα αυτοκινητο για να δειξει διαφορετικα νουμερα σε ροπες,αλογα κτλ με μονη αλλαγη το λαδι,ποσο καλυτερα δουλευει ο κινητηρας με λαδι ''καθαρο''.στο δικο μου εχει δειξει μεχρι και 10 αλογα διαφορα.
πιο καθαρο λαδι=λιγοτερες τριβες=μικροτερη καταπονηση=καλυτερη λειτουργια=καλυτερα νουμερα
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
KATHIKAKI έγραψε:
Ναι γενικότερα οδηγάω πολύ νορμάλ, αφού έχει άφθονη ροπή και τραβάει αμέσως...σπάνια το σκίζω, το έχω πάει και 230km/h μία φορά, Αλεξανδρούπολη - Κομοτηνή σε 15min περίπου...και επίσης το κάνω και λίγα χιλιόμετρα συνολικά... όσο για την απόλυτη ιπποδύναμη δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ πραγματικά...(αλλιώς θα έπαιρνα κανένα Gti, R ή S3 που μου αρέσουν πολύ!!!!)
τη δυναμομετρηση δεν την ανεφερα για την ''απολυτη δυναμη''οπως το ειπες,αλλα για το απο που πηγαζει η περισσοτερη δυναμη... σκεψου ενα αυτοκινητο για να δειξει διαφορετικα νουμερα σε ροπες,αλογα κτλ με μονη αλλαγη το λαδι,ποσο καλυτερα δουλευει ο κινητηρας με λαδι ''καθαρο''.στο δικο μου εχει δειξει μεχρι και 10 αλογα διαφορα.
πιο καθαρο λαδι=λιγοτερες τριβες=μικροτερη καταπονηση=καλυτερη λειτουργια=καλυτερα νουμερα
...όπως και το κάθε τι χρησιμοποιημένο αλλάζεις σίγουρα πηγαίνει καλύτερα το αυτοκίνητο... φίλτρο αέρα, μπουζί κτλ.
Αν αλλάξεις όμως λάδι full συνθετικό σε 3.000 ή 5.000km θα δεις από ελάχιστη έως μηδαμινή διαφορά... επίσης εσύ δεν μας είπες κάθε πότε αλλάζεις λάδια...
Και στα υπόλοιπα αναλώσιμα έχεις κάποια διαφορετική άποψη από το service book; Φίλτρο αέρα, καμπίνας, βενζίνης, μπουζί, υγρά φρένων....;;;
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Οπότε ας γυρίσουμε στο Kadett του '91 με αλλαγές κάθε 5.000km ή 6 μήνες!!!!!
Έχει ενδιαφέρον να δείτε και το παρακάτω pdf by General Motors για τα λάδια της Opel και την εξέλιξή τους σε 20 περίπου χρόνια!
77.247.224.52/bueteh...f
Βρήκα που στην σελιδα 4 λέει για το Astra του 2000 με κωδικό X16XE 15.000km ή 1 χρόνο...
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας γνωρίζει ανάλογα το πώς οδηγεί ή τι γνώσεις έχει και πράττει αντίστοιχα..Οπωσδήποτε υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο βάσει εγχειριδίου..επίσης υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι λειτουργούν μόνο με ότι τους λένε στα service, δεν είναι κακό...
Ο καθένας πορεύεται όπως προτιμάει...
Προσωπικά για να κλείσει από την πλευρά μου το θέμα, κάνω αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 15.000 συμπληρώνω όποτε ζητήσει και τέλος...Τόσα χρόνια (σχεδόν 4μιση πια) μηχανικό πρόβλημα δεν είχα
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σάκη, συγκρίνεις τον z14xe με τον X16XE. Είναι σαν να συγκρίνεις το 1600αρι fsi με τον 1400αρη tsi. Δεν έχουν σχέση.
Το αυτοκίνητο σου κατασκευάζεται/κατασκευαζόταν, στην Πορτογαλία με Γερμανικές προδιαγραφές. Ειμαι σίγουρος οτι εαν το αυτοκίνητο κατασκευαζόταν στην Νιγηρία με προδιαγραφές Αφρικής, τα διαστήματα αλλαγής των λαδιών θα ήταν συχνότερα.
Μένω στην αρχική μου άποψη ότι ο κατασκευαστής προτείνει μια γενική οδηγία, η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα σου προτείνει κάτι άλλο, αλλά ο καλύτερος γιατρός για το αυτοκίνητό σου είσαι εσύ ο ίδιος ο οποίος το οδηγείς καθημερινά, και αφουγκράζεσαι με τη μια το όποιο πιθανό πρόβλημα σου παρουσιαστεί.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Σπύρο..... μηχανικό πρόβλημα συμφωνώ δεν είχες παρότι κάνεις τα προβλεπόμενα. Φθορές όμως έχεις είτε κάνεις τα προβλεπόμενα, είτε αλλάξεις λάδια κάθε 500 χλμ, αΠο την ώρα που βάλεις μπρος το αυτοκίνητο.
Σάκη, συγκρίνεις τον z14xe με τον X16XE. Είναι σαν να συγκρίνεις το 1600αρι fsi με τον 1400αρη tsi. Δεν έχουν σχέση.
Το αυτοκίνητο σου κατασκευάζεται/κατασκευαζόταν, στην Πορτογαλία με Γερμανικές προδιαγραφές. Ειμαι σίγουρος οτι εαν το αυτοκίνητο κατασκευαζόταν στην Νιγηρία με προδιαγραφές Αφρικής, τα διαστήματα αλλαγής των λαδιών θα ήταν συχνότερα.
Μένω στην αρχική μου άποψη ότι ο κατασκευαστής προτείνει μια γενική οδηγία, η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα σου προτείνει κάτι άλλο, αλλά ο καλύτερος γιατρός για το αυτοκίνητό σου είσαι εσύ ο ίδιος ο οποίος το οδηγείς καθημερινά, και αφουγκράζεσαι με τη μια το όποιο πιθανό πρόβλημα σου παρουσιαστεί.
++1
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
* οδηγώ χωρίς πολύ απότομα και ψηλά ανεβάσματα και σπάνια πάνω από 130-140 στην Ε.Ο.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Corbil έγραψε:
Σπύρο..... μηχανικό πρόβλημα συμφωνώ δεν είχες παρότι κάνεις τα προβλεπόμενα. Φθορές όμως έχεις είτε κάνεις τα προβλεπόμενα, είτε αλλάξεις λάδια κάθε 500 χλμ, αΠο την ώρα που βάλεις μπρος το αυτοκίνητο.
Σάκη, συγκρίνεις τον z14xe με τον X16XE. Είναι σαν να συγκρίνεις το 1600αρι fsi με τον 1400αρη tsi. Δεν έχουν σχέση.
Το αυτοκίνητο σου κατασκευάζεται/κατασκευαζόταν, στην Πορτογαλία με Γερμανικές προδιαγραφές. Ειμαι σίγουρος οτι εαν το αυτοκίνητο κατασκευαζόταν στην Νιγηρία με προδιαγραφές Αφρικής, τα διαστήματα αλλαγής των λαδιών θα ήταν συχνότερα.
Μένω στην αρχική μου άποψη ότι ο κατασκευαστής προτείνει μια γενική οδηγία, η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα σου προτείνει κάτι άλλο, αλλά ο καλύτερος γιατρός για το αυτοκίνητό σου είσαι εσύ ο ίδιος ο οποίος το οδηγείς καθημερινά, και αφουγκράζεσαι με τη μια το όποιο πιθανό πρόβλημα σου παρουσιαστεί.
++1
GAMO!!! ++1 :good:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Μπορεί να θεωρείται πιο δαπανηρό για την τσέπη μας αλλά σίγουρα για το αυτοκίνητο καλό θα είναι.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- okapi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
2)Αν είσαι σε longlife mode, αρκεί να βάλεις όποιο λάδι προδιαγραφών VW 504/507 ή πρέπει να βάλεις το castrol "longlife"?
3)Έχει ιδιαίτερο νόημα να αλλάζεις λάδια χωρίς αλλαγή φίλτρου λαδιού; (π.χ. αλλαγή λαδιών ανά 7500χμ και φίλτρου λαδιού ανά 15000χμ )
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
2) Ακριβώς, οποιοδήποτε λάδι προδιαγραφών VW Longlife (γιατί υπάρχουν και π.χ. BMW Longlife...) H VW προτείνει (recommend) Castrol όπως γράφει και στο καπάκι του λαδιού αλλά μικρή σημασία έχει...
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.